Hoe is het mogelijk. Ik heb het er nog met jullie over gehad. “Note to self: dit soort zaken niet meer van te voren met jullie bespreken.” ;)

BREAKING NEWS – STOP DE PERSEN. Het Firemen Dakarteam is weer boven water.

Victims of Fesh-Fesh

 

Maar nu in een notendop de details
Raph:

Het eerste deel van de special was een deel met ongelofelijk veel fesh-fesh. Wij, de auto, binnen, buiten, onder, boven, tussen …. overal zit het. Door deze fesh-fesh zijn we een hoop tijd verloren. Helaas was op een gegeven moment het hele luchtfilter van de turbo verstopt waardoor we geen turbodruk meer hadden.

Dat probleem hadden we gelukkig redelijk snel gevonden. Hierdoor waren we nog net op tijd voor onze start van de tweede special na de neutralisatie.

Ook de start van deze tweede special verliep in eerste instantie vlekkeloos.

Totdat Richard na ongeveer 25km geen koppeling meer had.

We vermoedden de koppelingscilinder dus die hebben we direct vervangen. Helaas daarna nog geen koppeling. Na uren lang sleutelen en demonteren bleek ook daar fesh-fesh de boosdoener. De koppeling zat ook vol en daardoor vast.

Inmiddels zijn we enige tijd in het bivak. Net genoeg voor een hapje en wat water maar slapen gaat hem niet worden.

Op de val reep deze post
zojuist op de live blog van RTL GP

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *